Svorio skaičiuoklėje sunerimti verčiantys skaičiai

svorio skaičiuoklė25,0 kg/m 2 – dėmesio vertas skaičius. Būtent toks dydis yra riba, kurią kūno svorio skaičiuoklė suvokia kaip antsvorį. Kitais žodžiais tariant, šis skaičius byloja, kad normali kūno masė yra padidėjusi ir ateityje gali prasidėti rimtos su sveikata susijusios problemos. Ko imtis ir kaip kovoti su kūno antsvoriu, kad svorio skaičiuoklė vėl džiugintų savo rezultatais?

Antsvorio priežasčių – daugybė

Nors kūno svorio skaičiuoklė ir parodo tikslius kūno masės duomenis, deja, ji neidentifikuoja šių skaičių šaltinių. Gydytojai, dietologai ir kiti kompetentingi specialistai yra nustatę, jog pagrindinės antsvorio priežastys yra nereguliari mityba, persivalgymas, didelis suvalgomų saldumynų kiekis, riebus maistas, miltiniai produktai, mažas fizinis aktyvumas ar net genai. Nesvarbu, kuris iš šių veiksnių turi didelės įtakos Jūsų svoriui, nei vieno, nei kito negalima ignoruoti, nes padidėjusi kūno masė vėliau pakoreguota ne tik bendrąją sveitatą, bet ir prichologinę būklę, socialinį tarpusavio bendravimą ir pan.

Kaip kovoti su antsvoriu?

Vienas dažniausiai pasitaikančių klausimų nestabiliu kūno svoriu besiskundžiančių žmonių tarpe. Pagal tai, kokius duomenis pateikia kūno masės indekso skaičiuoklė (paprasčiau, svorio skaičiuoklė), galima atsižvelgti ir imti sau taikyti tokius patarimus, leidžiančius sumažinti kūno svorį:

  • Valgykite daugiau vaisių ir daržovių – vaisiuose ir daržovėse esančios medžiagos palengvina svorio mažinimo procesą ir sukuria sotumo jausmą.
  • Kavą ar saldžiuosius gėrimus keiskite į arbatą – pagal atliktų tyrimų duomenis, sužinota, kad arbata sudaro mažesnį kūno masės indeksą, nes savyje turi mažiau riebalų.
  • Judėkite – tai paprasta, smagu bei leidžia sudeginti dalį Jūsų kalorijų. Pasivaikščiojimai, lengvos mankštos ar bėgiojimas ristele – puikūs būdai, palaikyti fizinį aktyvumą ir teisingą kūno masės indeksą.
  • Salotoms pirmenybė – salotos sukelia sotumo jausmą, todėl dažnas jų valgymas leis sumažinti įsisavinamų riebalų kiekį iš kitų produktų.
  • Atsisakykite angliavandeniu ir vartokite daugiau baltymų – perdirbtus angliavandenius pakeitus liesais baltymais, Jūs greičiau pasisotinsite ir lengviau išlaikysite optimalų kūno svorį.

Atsiminkite, jog keletas papildomų kilogramų dar nereiškia tragedijos, tačiau kūno svorio skaičiuoklėje parodyti neigiamai pakitę duomenys reikalauja dėmesio ir trupučio pastangų.