Sveika mityba ir tinkami pasirinkimai

Ekologiskos pupos

Jei jA�s pastaruoju metu pradA�jote vis daA?niau galvoti apie sveikA� gyvensenA�, turbA�t svarstote, kaip galA�tumA�te pakoreguoti savo kasdienA�s mitybos A?proA?ius ir kokius A?ingsnius turA�tumA�te A?engti, kad bA�tA? galima lengviau pasiekti norimA� tikslA�. A?inoma, tai kai kuriems A?monA�ms, kurie ilgA� laikA� nesidomA�jo sveikos gyvensenos sprendimais, galA�tA? atrodyti labai sudA�tinga ir painu, taA?iau viskas nA�ra taip sudA�tinga, kaip kai kuriems atrodo. Sveika gyvensena tikrai nereikalauja dideliA? laiko sA�naudA? ar papildomA? pastangA? skyrimo. Kaip bebA�tA?, pateiksime jums keletA� labai naudingA? patarimA?, kurie turA�tA? padA�ti lengviau pajudA�ti pirmyn.

Pirmiausia pabandykite atsisakyti viso to, kas yra nesveika. Atsirinkti, kurie maisto produktai, kuriuos iki A?iol vartojote, yra netinkami, tikrai nA�ra sudA�tinga. Tam nereikia bA�ti profesionaliu dietologu. Tiesiog pasitelkite bendrA� suvokimA� ir galA�site atsisakyti nesveikA? maisto produktA?, kurie turi labai didelA� neigiamA� A?takA� jA�sA? organizmui ir bendrai sveikatai. Taigi, kai tai padarysite, bA�site A?engA� labai svarbA? pirmA�jA? A?ingsnA?.

Be to, svarbu, kad jA�s sudarytumA�te ir tinkamA� kasdienA�s mitybos planA�. Tai padaryti galite tiek patys, tiek ir kreipdamiesi A? profesionalius dietologus. Svarbiausia, kad jA�sA? mitybos plane bA�tA? daug pilnaverA?iA? ir sveikA? maisto produktA?. Taip pat nepamirA?kite, kad tokie produktai kaip ekologiA?kos pupos (http://gruzdziumalunas.lt/grudai/pupos/) ir bet kurie kiti Lietuvoje ekologiA?komis sA�lygomis uA?auginami produktai gali bA�ti labai puiki jA�sA? kasdienA�s mitybos dalis, sutiekianti labai daug maistingA?jA? ir organizmui bA�tinA? medA?iagA?. Be abejo, atminkite, kad labai svarbu ir tai, kiek kartA? bei kokiomis porcijomis valgysite kiekvienA� dienA�. TurbA�t girdA�jote, kad kiekvienas iA? mA�sA? turA�tume valgyti apytiksliai penkis arba A?eA?is kartus per dienA�. A?inoma, tokiais atvejais vertA�tA? normuoti maisto porcijas ir stengtis nepersivalgyti.

Kaip bebA�tA?, sveika mityba turA�tA? bA�ti derinama ir su fiziniu aktyvumu. TodA�l jei jA�s norite propaguoti sveikA� gyvensenA�, nepamirA?kite, kad turA�tumA�te sportuoti. Net jei iki A?iol fizinis aktyvumas jA�sA? gyvenime neuA?A�mA� labai svarbios vietos, tai tikrai nereiA?kia, kad jums bus sudA�tinga sportuoti. Tiesiog darykite tai sistemingai ir nepersistengdami. Tai suteiks jums daugiau motyvacijos.