Reprezentatyvūs maišeliai mezga verslo tiltus

maiseliaiŠiandieniniame pasaulyje nemažas vaidmuo tenka maišeliams. Jie naudojami norint ką nors susidėti, ypač siejami su pirkimu. Šiame straipsnyje – apie tai, kokią funkcija atlieka reprezentatyvūs maišeliai ir kaip gali praversti spauda ant jų.

Jeigu apsilankę drabužių parduotuvėje ką nors įsigyjate, pro duris išeisite nešini dailiu maišu, ant kurio puikuosis parduotuvės pavadinimas. Tai bus ženklas aplinkiniams ir jums patiems. Gražus dizainas kels malonias emocijas, gal net pats įsigytas drabužis atrodys mielesnis ir vertingesnis. O dabar įsivaizduokite, kad naujas megztinis įdedamas į kokį apiplyšusį maišą, ant kurio nėra jokių užrašų ar dizaino subtilybių. Emocijos visai kitos. Todėl galima teigti, jog maišeliai yra priemonė reprezentuoti įstaigą. Vartotojas džiaugiasi gavęs „priedą“ prie prekės. Žvelgiant per praktiškumo prizmę, grįžus namo ir išėmus naujus džinsus ar marškinėlius, lieka gražiai atrodanti ir gana kokybiška talpa su rankenomis, kurią galima panaudoti ne vieną kartą. Elementarūs naudojimo pavyzdžiai: knygų susidėjimas prieš nešant grąžinti į biblioteką, paplūdimio reikmenų susidėjimas prieš einant į paplūdimį.

Dėl to, kad gautą maišelį naudojate įvairioms reikmėms, prieš tai aplankyta parduotuvė nei kiek nenukenčia. Netgi atvirkščiai. Jai tai tarsi nemokama reklama. Na, o jūs naudojatės praktišku daiktu. Nauda abipusė.

Maišelių reikšmė didelė ir kalbant apie verslo susitikimus, įvairias prezentacijas. Norint padaryti įspūdį ir įteikti simbolinę dovaną, ieškoma sprendimų. Kartoninės dėžės čia nenaudosime. Reikės kreiptis į žmones, kurie siūlo maišelius su spauda. Štai kokias ypatybes galima rinktis:

  • Medžiagą, tekstūrą
  • Spalvą, spalvinius objektus
  • Formą
  • Rankenėles

Pasirinktas dizainas ir įmonės logotipas atliks savo funkciją. Iš kurios pusės bežiūrėtume, tokia priemonė nusipelno aplodismentų. Gana paprasta, bet kartu ir genialu. Neperspausta, tačiau ir nenuvalkiota. Svarbu ir tai, kad tokie maišeliai tinkami įvairiomis progomis ir įvairių sričių atstovams.

Kai reikia ko nors „ohoho“, kreipiamasi į specialistus, gebančius sukurti visomis prasmėmis puikų produktą. Tokį, kuris sužavėtų ir patį užsakovą, ir galutinį adresatą. Prie to prisideda kiekvienas dizaino sprendimas. Šis darbas kūrybinis, jį atliekant nesvetima „investicinė nuojauta“. T. y. reprezentatyvus maišelis mezga tiltus ir yra vertas investicijos vardo.