Pagrindiniai trys SEO principai

seoSEO keiA?iasi kas keletA� mA�nesiA?? NA� velnio! Tai Google keiA?ia savo algoritmus kas keletA� mA�nesiA? su tam tikru tikslu a�� iA?gaudyti manipuliuojanA?ius rezultatais, nubausti tam tikrus puslapius uA? nelegaliA� veiklA�, suteikti daugiau galios autoritetingiems ir mA�giamiems puslapiams ir t.t.

SEO principai nesikeiA?ia jau 10 metA?.

IA? tiesA?, jie nesikeiA?ia. TodA�l visi, kas jA? laikosi, gali dA?iaugtis puikiais rezultatais paieA?koje.

Kokie tie 3 SEO principai?

  1. KokybiA?kas ir naudingas turinys lankytojui;
  2. TechniA?kai tvarkingas puslapis;
  3. Autoritetingas ir gerbiamas puslapis.

a�zTurinys yra karaliusa�? – A?is posakis gyvas jau deA?imtmetA?. Niekada nebuvo kitaip. Google buvo sukurtas tam, kad vartotojas rastA? gerA� ir naudingA� turinA? a�� informacijA� apie viskA�. Tai kertinis Google paieA?kos sistemos akmuo, kurio reiktA? A?siklausyti.

Tvarkingas HTML kodas, kuris greitai uA?sikrauna, sutvarkyta nuorodA? struktA�ra, kuo maA?iau sudA�tingo Javascripto, sitemap’as, robots.txt, nereikalingos iA?einanA?ios nuorodos su a�znofollowa�? atributu, dabar naujai atsiradA� a�zcanonicala�? atributai kelioms puslapio versijoms, autorystA�s patvirtinimas ir dar krA�va dalykA? nusako puslapio techninA� bA�klA�. Jis turi bA�ti tvarkingas ir profesionaliai sukurtas. Toks yra kitas Google reikalavimas, nes A?monA�ms niekada nepatiko klaidos praneA?imai ir iA?kraipytas vaizdas.

Google visada sakA� a�� jei jA�sA? puslapA? A?monA�s noriai rekomenduoja kitiems, dalinasi savo nuomone apie jA? vieA?ai a�� reiA?kia, kad toks puslapis yra patikimas ir turi autoritetA�. AtgalinA� nuoroda a�� vienas iA? pagrindiniA? rekomendavimo bA�dA?. Jei jau A?mogus dalinasi nuoroda savo tinklaraA?tyje, komentaruose, , socialiniuose tinkluose, reiA?kia tas puslapis yra geras, kokybiA?kas ir naudingas. Jei jis dar ir senas a�� tai dar prideda autoriteto balA?. Toliau a�� svarbios smulkmenos a�� aukA?tas PR, domeno amA?ius, tos A?alies, kuriai skirtas turinys IP adresas ir t.t.

Google visada akcentavo A?iuos tris SEO principus, kaip ir kiti SEO specialistai, pripaA?A?stami visame pasaulyje, tik mes, puslapiA? savininkai to nevisada norA�jome girdA�ti. Juk mums svarbu yra GREITI rezultatai, o ne aukA?tas autoritetas, tvarkingas puslapis su geru turiniu. Puslapis turi parduoti ir viskas. Deja, reikia rA�pintis savo puslapiu taip, kad paskui nebA�tA? gA�da ir bA�da…

Kai kas puslapA? lygina su nekilnojamu turtu. Jei pasistatysi namA�, kad tik galA�tum perA?iemoti, jis sugrius jau kitA� vasarA�. Jei neremontuosi a�� taps neA?manomu gyventi. Jei remontuosi pats, neprofesionaliai, gyventi jame bus nepatogu ir A?alta. DA�l to geriau iA? karto statyti normalA? namA�, o ne lipdyti jA? iA? daliA? keletA� metA? ir stebA�tis, kodA�l jis netarnauja, kaip turA�tA?, arba kodA�l neiA?eina jo parduoti… Gal ir tolima aliuzija su SEO tendencijomis, taA?iau panaA?umA? yra.