Pagrindiniai dyzeliniA? varikliA? gedimai

dyzeliniu varikliu remontasPriimant sprendimA�, kokA? automobilA? geriau pirkti, automobilio ekonomiA?kumas vaidina ne paskutinA? vaidmenA?. AnkA?A?iau vairuotojai juokavo, kad a�?benzinas a�� automobiliams, dyzelinas a�� traktoriams, o dujos a�� blynams keptia�?. TaA?iau daugelis sutiktA?, kad dabar situacija pasikeitA�, o kai kurie dyzeliniA? varikliA? rodikliai net lenkia benzininius.

EkonomiA?kumas – viena iA? prieA?asA?iA?, kodA�l daA?nas vairuotojas renkasi automobilius, varomus dyzelinu. IA? tiesA?, dauguma pripaA?A?sta, kad dyzelinu ar dujomis vaA?inA�ti yra pigiausia, taA?iau ar darant A?iuos skaiA?iavimus atsiA?velgiama A? dideles eksploatacijos ir remonto iA?laidas, kurioms taip pat bA�tina pasiruoA?ti prieA? A?sigyjant dyzelinu varomA� automobilA?? DyzeliniA? varikliA? remontas yra brangesnis, todA�l kurui sutaupyti pinigai gali bA�ti iA?leisti remontui

DyzeliniA? varikliA? gedimai skirstomi A? kelias grupes: netaisyklinga eksploatacija, nekvalifikuota techninA� prieA?iA�ra, bloga dyzelinio kuro kokybA�, natA�ralus variklio nusidA�vA�jimas, blogos kokybA�sA�detalA�s ir dyzeliniA? varikliA? remonto darbai.

Dyzeliniai varikliai yra pakankamai patikimi. Paprastai, trA�kumai, susijA� su projektavimu ar gamybos technologija, pasireiA?kia veikiant atA?iauriomis sA�lygomis arba pasiekus gamyklos nustatytA� resurso limitA�. Jeigu bA�tA? kitaip, kokybiA?ka technika ir geru aptarnavimu iA?lepinti vakarieA?iai uA?verstA? gamyklas teismo bylomis. TaA?iau, patekdami pas mus, automobiliai susiduria bA�tent su atA?iaurokomis sA�lygomis, be to neretai jie jau turi pakankamai didelA?A�kilometraA?A�, dA�l to daA?nai demonstruoja A?vairias technines problemas.

PagrindinA� visA? gedimA? prieA?astis – naudojimo reglamento paA?eidimas. Tepalus patartina keisti kas 7 500 km nepriklausomai nuo to, koks periodiA?kumas nurodytas instrukcijoje, ypaA? pilantA�degalusA�ne paA?ios geriausios kokybA�s, kuriuose daA?nai bA�na padidA�jA�s sieros kiekis. Siera oksiduoja tepalus, dA�l A?io proceso vyksta variklio daliA? ir tepalo sistemos uA?siterA?imas. Statistika rodo, kad 50% visA? dyzeliniA? varikliA? gedimA? sukelia nekokybiA?ki degalai. Labiausia sistemai A?alingas vanduo ir mechaninA�s priemaiA?os. Nuo jA? neA?manoma apsisaugoti net perkant aukA?tos kokybA�s dyzelinA�. PatysA�degalaiA�gal ir bus geri, taA?iau talpa, kurioje jie laikomi gali nebA�ti tinkamai priA?iA�rima.

Variklio ir kuro aparatA�ros nusidA�vA�jimas nuo didelioA�kilometraA?oA�uA?ima nepaskutinA� vietA� gedimA? sA�raA?e. PagrindinA� problema yra susijusi su kompresijos sumaA?A�jimu dA�l stA�mokliA? grupA�s nusidA�vA�jimo. A�iuo atveju variklis blogai uA?sikuria esant A?altam orui net su A?ieminiu dyzelinu. Kitas svarbus nusidA�vA�jimo simptomas – padidA�jusios alyvos sA�naudos ir padidA�jA�sA�karteriniA?A�dujA? spaudimas. A�iuo atveju kapitalinis variklio remontas yra neiA?vengiamas.

DyzeliniA? varikliA? remontasA�reikalauja nuodugniA? A?iniA? apie remontuojamo variklio konstrukcijA�, kruopA?taus darbo pagal remonto instrukcijA�, taip pat aukA?tos kokybA�s detaliA?. MA�ginimai dA�l remonto kreiptis A? neaukA?tos kvalifikacijos meistrus gali baigtis prarastais pinigais, laiku, o kartais ir beviltiA?kai sugadintu varikliu.