Kuo yra svarbus įmonei logotipas

Kiekviena rimta kompanija turi savo logotipą. Be jo įmonė neįsivaizduojama verslo pasaulyje. Nedaug kas gali rimtai žiūrėti į kompaniją, kuri neturi savo veido – logotipo. Visgi, jeigu dar nesusikūrėte, siūlome paskubėti ir užsisakyti logotipą – geriau vėliau nei niekada.

Kaip vyksta logotipu kurimas? Dažniausiai yra susitinkama arba telefonu pasikalbama su užsakovu. Prieš kuriant reikia žinoti kliento viziją, įmonės specifiką, išskirtinumą, vertybes, filosofiją. Tuomet yra padaromi keli logotipo variantai, iš kurių klientas išsirenka labiausiai patikusį. Toliau vyksta koregavimas, šlifavimai prie kompiuterio. Apsistojus ties galutiniu variantu, padaromas skirtingų formatų logotipas. Tinkamas ne tik internetui bet ir spaudai, didelio formato poligrafijai, televizijai, vizitinėms kortelėms ir panašiai. Jeigu užsakovas turi prekinių ženklų, padaromi maketai ir atskiriems prekiniams ženklams.

Logotipų kūrimasLogotipu kurimas yra svarbus įvykis įmonės įvaizdžiui. Patartina kuriant logotipą atkreipti dėmesį į įmonės vykdomą veiklą. Jeigu veikla rimta – tinka santūrus, klasikinis logotipas. Jeigu įmonė jaunatviška, moderni – logotipas gali būti išskirtinis, spalvingas. Gerai apgalvokite šiuos žingsnius, nes logotipas bus tas dalykas, kurį pamatę klientai susidarys pirmą įspūdį apie jūsų bendrovę. Nereiktų persistengti, kartais unikalumas slypi paprastume.

Logotipu kurimas turi keletą taisyklių. Nenaudokite daug tamsių spalvų, fonų. Šriftas turi būti lengvai suprantamas ir įskaitomas. Jeigu įmonės pavadinimas susideda iš daugiau nei dviejų žodžių, galima juos logotipe trumpinti. Jeigu tekstas ir ženklas logotipe išskiriami, stenkitės, kad vaidzinė medžiaga būtų didesnė, labiau krentanti į akis. Stenkitės nekopijuoti, būti išskirtiniai. Tai vartotojams padės jus įsiminti greičiau.

Logotipo kūrimui rinkitės patikimą, patyrusią kompaniją. Kaina gali būti šiek tiek aukštesnė, bet turbūt nenorėtumėte ilgus metus dirbti su logotipu, kuris yra nuobodus ir nepatrauklus. Rinkdamiesi partnerius atkreipkite dėmesį į tai, kiek metų kompanija gyvuoja, kiek turi patirties, paprašykite pateikti savo jau padarytų logotipų pavyzdžių. Pasiklauskite, ar pagamintas logotipas tiks vizitinėms kortelėms, banerinei reklamai, didelio formato spaudai, televizijai. Netgi jeigu neplanuojate reklamuotis artimiausiu metu, reklamos gali prireikti po kelių metų.

Logotipų kūrimas yra sunkus tačiau ir įdomus darbas. Firmos logotipas reprezentuoja, pritraukia, sudomina, padidina klientų lojalumą. Kurkite logotipą atsakingai.