Kokia investicijų dalis atitenka SEO paslaugoms sunkmečiu?

SEO paslaugos Neseniai praūžęs sunkmetis privertė verslą susiveržti diržus. Iš tų juodų metų į atmintį įsirėžė biudžeto eilutėse nukirptos išlaidas ir klaidingai priimti sprendimai. Rodos praėjo vos aštuonios žiemos, o šiemet, vėl ekonomistai kviečia ruoštis naujam ekonominiam sunkmečiui. Krizė artėja… Ką šį kartą jie siūlo verslui daryti kitaip?

Laikas sėti… SEO sėklas

Pasak ekonomistų laikas sėti yra visada, tobulas scenarijus būtų jeigu krizę pasitiktumėme pasiruošę. Tai reiškia nebūtinai banko sąskaitose užšaldytus rezervus, greičiau reiktų pasirengti strateginį planą. Tačiau krizė verslą, dažniausiai, kaip ir žiema kelininkus, užklumpa netikėtai. Tuomet atsigavus nuo nelauktos krizės pranašų žinios būtina pritraukti klientų, juos išlaikyti. Specialistai ir sėkmės istorijos patvirtina, kad tai ekonomiškai pigiausia ir efektyviausia padaryti internetinės rinkodaros pagalba, t.y. SEO paslaugos.

Pastarojo pusės amžiaus praktika rodo, kad bendrovės pajamos padidėja tų įmonių, kurios spaudžiant sunkiems laikams tikslingai investuoja į rinkodarą ir SEO paslaugas.

Konkurencija

Konkurentai nesnaudžia. Todėl, norėdami išgyventi privalome priimti efektyvius sprendimus. Kaip pavyksta įmonėms krizės metu ne tik išlaikyti turimus pardavimus, tačiau juos dar padidinti?

Svarbu ne tik biudžetas, tačiau ir jo paskirtis. Vis dar yra įmonių, kurios mažėjant televizijos žiūrovų ir radijo klausytojų skaičiui, bei tolygiai didėjant interneto vartotojų investuoja į tradicinius reklamos kanalus. Kai tuo tarpu, didžioji dalis potencialių vartotojų ateina per organinės SEO paslaugos kanalą.

Didžiausia vertė ir komunikacija

Kodėl SEO paslaugos sunkmečiu tampa gyvybiškai svarbios? Specialistai ir psichologai teigia, kad sunkmečiu, kuomet vartotojas linkęs daugiau taupyti, gyvybiškai svarbu komunikuoti. Kaip komunikuoti jeigu tavęs lankytojas neranda? …

Kita vertus, pagrindinė klaida, kurią padarė verslininkai per 2008 – ų metų krizę – konkuravo nuolaidomis ir akcijomis, o ne kūrė prekės ženklo vertę. SEO paslaugos užtikrina potencialius lankytojus, kuriuos Jūs galite paversti klientais. Tereikia peržiūrėti paslaugų arba produktų portfelį ir sukurti didžiausią savo teikiamos paslaugos/kuriamo produkto vertę.  

Paklausos prognozės

Jeigu šviesiame rytojuje nesimato pilnos piniginės bandykime prognozuoti pirkėjo elgesio pokyčius. SEO paslaugos sunkmečiu taip pat keičiasi. Juk privalo pasikeisti turinys svetainėje. SEO paslaugos pagalba pažinus savo klientą galima pradėti taikyti placebą arba griebtis nemokamos rinkodaros būdų.

SEO paslaugos su ribotu biudžetu

Rinkodara ir SEO paslaugos kaip jos dalis gali būti efektyvi neišleidžiant milžiniškų metinių biudžetų. Pakanka pinigus paskirstyti tikslingai:

  • Vizualizacijos – būtinai optimizuokite ne tik svetainės turinį, tačiau ir nuotraukas/paveikslėlius.
  • Tinkamai išnagrinėkite konkurentų svetaines, elektronines parduotuves ar kitus internetinius projektus.
  • Nepamirškite, kad SEO paslaugos padidina lankytojų srautą, t.y. potencialių klientų. Pasirūpinkite, kad kuo daugiau iš jų virstų lojaliais klientais.
  • Sukurkite konkrečią strategiją ir jos laikykitės. SEO paslaugos padės nepakliūti į planavimo spąstus (kuomet viskas griūna dėl vieno nenumatyto pasikeitimo).

Sunkmetis yra pats geriausias metas nugalėti konkurencinėje kovoje ir pasiekti verslo sėkmę. Tereikia priimti teisingus sprendimus. Todėl  SEO paslaugos sunkmečiu tampa dar svarbesnės, nei verslo klestėjimo laikotarpiu.