Kas yra drabužių elektroninėse parduotuvėse pirkėjos?

Elektroninė prekyba Lietuvoje įgyja vis didesnį pagreitį, daugelis jau įvertino jos privalumus: platesnis asortimentas, pigesnės kainos, patogus apsipirkimas, sutaupytas laikas. Drabužiai yra viena dažniausiai perkamų prekių, todėl ir dažniausiai aptariama. Tačiau šį kartą norisi pažvelgti, kas yra stereotipiniai drabužių pirkėjai. El.parduotuvių pardavėjai vieningai sutaria, jog daugiausia perka moterys. Netgi vyriškus drabužius perka jų žmonos ar draugės. Tas kas jos tokios?

Madistės akcijų medžiotojos

Paauglės ar jaunos merginos ieškančios drabužių ir aksesuarų, kurie padėtų joms išsiskirti iš pilkos minios. Renkasi netradicinius modelius ir yra itin kantrios – laukia išpardavimų, sezono „išvalymo“ akcijų ir nebijo klausinėti apie dydžius, spalvas, modelius, domisi asortimento papildymais bei „kaulyja“ nuolaidų. Tai merginos, kurios užtikrintai žino ir siekia gauti tai kas geriausia už mažiausią kainą bei visuomet gali draugėms patarti kur pirkti vieną ar kitą drabužėlį.

Laiko neturinčios karjeristės

Apsipirkimas realiose parduotuvėse užima laiko, todėl drabuziai internetu karjeristės yra tikras laiko taupymo įrankis. Tiesiog sėdint biure, per kavos pertraukėlę galima užsisakyti drabužius ir gauti juos kitą dieną tiesiai į namus. Jos tiksliai žino savo išmatavimus, kokios dydžio joms reikia, koks siluetas tinka, todėl ir pats apsipirkimas trunka itin trumpai. Dažniausiai perka bazinius drabužius – kelnes, sukneles, sijonus, palaidines, o aksesuarus įsigyja kai jie užkliūva už akies vaikštant su draugėmis.

Mamytės

Vėl gi – laikas. Tai svarbus dalykas nulemiantis apsipirkimo įpročius. Juk jaunos mamytės žino, kaip sunku išeiti kažkur apsipirkti su mažyliu ant rankų, ypač jei jis dar žindomas arba jei lauke oras ne toks, į kurį norisi ištempti savo vaikutį. Tad natūralu, jog mamos pamaitinusios ir užmigdžiusios savo atžalas pietų miegui turi porą valandų, kurias gali skirti sau – tiesiog pasidaryti arbatos, atsisėsti ant minkšto fotelio ir rinktis rinktis rinktis bei spausti mygtukus pirkti. Tas malonus apsipirkimo jausmas įmanomas ir mamoms, kurios atrodytų yra suvaržytos ir negali skirti sau tiek daug laiko. Mamytės dažniausiai perka visai šeimai – sau, vaikučio drabužėlius ir nepamiršta palepinti savo vyro.