Diskusija apie SEO: ar reikalingi raktiniai A?odA?iai?

SEO paslaugosA�iandien nuomoniA? ringe susitinka du SEO profesionalai: mA�lynajame kampe stovi ir kovai ruoA?iasi konservatyviA? paA?iA�rA? SEO profesionalas, o raudonajame kampe a�� A?iuolaikiA?kas ir tik Google rekomendacijA? besilaikantis rinkodaros specialistas. Patirtis prieA? jaunystA� ir idealizmA� a�� kas nugalA�s?!.

Pirmas raundas a�� diskusija apie raktinius A?odA?ius.

a�zRaudonasisa�? paA?nekovas drA�siai A?engia A? priekA? ir teA?kia pirmA�jA? antausA?:

RaktaA?odA?iA? nebereikia iA? viso a�� tai atgyvena!

a�zMA�lynasisa�? prieA?ininkas atrodo kiek sutrikA�s, taA?iau nusiA?ypso. Jis jau ne kartA� girdA�jA�s panaA?aus lygio sapaliones, atseit a�zSEO yra mirA�sa�?. Jo patirtis sako visai kA� kita a�� tik tikslus raktinis A?odis atneA?a norimus SEO rezultatus. Jei tekste interneto puslapyje nA�ra tikslaus raktinio A?odA?io, vargu, ar Google jA? atras iA? viso.

a�zRaudonasisa�? nesutrinka a�� jo A?iniomis Google robotai yra patys iA?maniausi ir beveik robotai, gebantys suprasti kalbA� taip, kad tiksliA? raktiniA? A?odA?iA? nereikia.

TeisA�jai tariasi. Deja, taA?kai neskiriami nA� vienam kovotojui: 0:0.

Rezultatas visiA?kai nestebina. A�iuo klausimu kol kas nesutaria nei tradicinio, nei A?iuolaikinio SEO specialistai. Akivaizdu tik tai, kad raktinis A?odis gali sutapti su tema. DA�l to sakyti, kad nebereikia raktinio A?odA?io a�� negalima. Taip pat tvirtinti, kad Google tiksliai supranta lietuviA? kalbA� irgi negalima. Jei angliA?kai jis gana tiksliai interpretuoja temas, tai lietuviA?kai to gali neatsitikti niekada, kaip ir su kokybiA?ku vertimu a�� rinka per maA?a…

Antras raundas a�� diskusija apie nuorodA? pirkimA�

a�zRaudonasisa�? vA�l nerimsta:

AtgaliniA? nuorodA? pirkti negalima a�� tik gauti dovanA?.

a�zMA�lynasisa�?, atrodo, tikA�josi A?io gudraus A�jimo. Jo mintis aiA?ki a�� kaip Google gali patikrinti, kad uA? nuorodA� buvo mokA�ta? Pagal daugumos A?aliA? A?statymus, sA�skaitos faktA�ros yra konfidenciali informacija, kuriA� pavieA?inti privalu tik teismo praA?ymu. Google nepaduos A? teismA� kiekvienos SEO kompanijos, kad A?sitikintA?, jog uA? nuorodas buvo sumokA�ta.

TradiciA?kai mokamos nuorodos buvo dedamos puslapio apaA?ioje, taA?iau dabar A?i praktika nebetaikoma. RaA?omi kokybiA?ki straipsniai, kuriami tiksliniai tinklaraA?A?iai, dirbama su turinio rinkodara. a�zPirktos nuorodosa�? a�� labai neapibrA�A?tas terminas, kuris yra daugiau Google praA?ymas, nei reikalavimas.

Rezultatas 1:0, tradicinio SEO A?alininko naudai.

TreA?ias raundas a�� diskusija apie nuorodA? tekstus

Jau tapo A?prasta matyti a�zraudonA�jA?a�? smA�giuojantA? pirmA�. Jis ir A?A? kartA� nesusilaiko:

Dauguma nuorodA? turi bA�ti ant A?monA�s pavadinimo arba interneto puslapio adreso.

Tai vadinama a�zbrandinA�misa�? nuorodomis, kurios turi auginti puslapio autoritetA�, o ne suteikti pranaA?umA� tam tikriems raktiniams A?odA?iams.

a�zMA�lynasisa�? kovotojas smogia atgal: Google patinka ir kitokios nuorodos, kai nA�ra persistengiama. Nuorodas galima dA�ti ant nesusijusiA? raktiniA? A?odA?iA?, taip pat ir ilgA? raktiniA? A?odA?iA? ar fraziA?. Svarbu, kad nebA�tA? per daug su vienodais A?odA?iais.

TeisA�jai vertina kovA� ir pasitarA� parodo verdiktA� a�� a�zmA�lynasisa�? laimA�jo kovA� a�� 2:0.

IA? tiesA? SEO ekspertai nesutaria, kiek procentA? visA? nuorodA? turA�tA? bA�ti a�zbrandinA�sa�? nuorodos, o kiek ant raktiniA? A?odA?iA?. 20 proc. raktaA?odiniA? nuorodA? atrodo visiA?kai logiA?ka proporcija, taA?iau tai jau spekuliacijos, nes Google nA�ra pasakA�s nieko konkretaus apie nuorodA? tipA�.

Po diskusijos perA?asi iA?vada, kad neskubA�tume aklai laikytis Google nuorodA?, taA?iau reikia laikytis nuosaikiA? metodA?.

IeA?kote patikimA? SEO specialistA?? Klauskite jA? Taurusmedia.lt tinklalapyje.